Packat, järninjektion och danskurser...

Godkväll!

Idag har jag packat ner en hel del och det mesta är klart - Freddan sköter finliret vad gällande den elektroniska biten, biljetter och pass. Jag ska ha med mig en egen hjälm (har fobi för lushjälmar😜) gopro-kameran ska med och Freddan ska ut och dyka☺.
Ringde tarm-avdelningen och som vanligt var inte vissa blodvärden bra, men snälla som de alltid är så fick jag komma in för en liten injektion. Tummen upp och dagens ros till tarm-tjejerna☺. Nu hoppas jag att behandlingen kan kicka igång en knacklig och trött Ylva...

Idag släppte Helen's dansskola sin anmälan till vt-16 och Lillas kompis Agnes ville att de skulle dansa i samma grupper...ett helt pyssel att få ihop alla tider och aktiviteter. Tuuuur att Lilla bara dansar och simmar, tralalala
Till våren kör hon 4 danskurser förlagda på 3 dagar samt 2 dagar simning - men då kan jag simma/träna hundarna under tiden...hon har valt kurser själv och jag är glad att hon aktiverar sig☺
Nu ska hon dansa Bugg/Latin, Jazz och Disco × 2.

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...