Morgonpigg Morv-Borv...

Godmorgon Lördag!

Man behöver inte vara orolig över att sova bort dagen - Börje sover inte en minut längre än 06.30, tralalala och trots att han var uppe till 00.30☺
Och när jag varit ute med Börje kommer Lilla upp 06.50 och skulle "bara" vara redo till julkalendern, tralalala
Men på helgerna börjar den 08.45...vilken tur att vara ute i god tid☺

Vi var hos fam. Öberg igår, alltid lika trevligt och med så mycket god mat och gottigottgott, Tack för en trevlig kväll!

Jag och Freddan gillar båda att kolla på film/serier, men tiden räcker dessvärre inte till, men nu har Vi snöat in oss på Dallas säsong 2 och den är så bra☺. Kunde inte hålla oss utan plöjde igenom ett avsnitt när vi kom hem igår kväll...
Så jag har sovit lite för lite inatt, men får vila mig under dagen. Är rejält förkyld och svullen i halsen, grrrrr...längtar massor efter värme för det rå-kalla väder vi har nu, går in i både märg och ben.

Igår hade jag äntligen klipptid och eftersom jag valt att spara ut lite längder, såg jag ut som Frankensteins (Lillas egna ord). Men nu är skadan reparerad och med lite extra färg, så blev det ganska bra☺.
Ikväll ska Vi på julbord nr. 2 och imorgon vankas det simtävling för världens bästa skatt♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...