Business...

Wow vad häftigt och resan till Thai har aldrig känts mer komfortabel☺
Vad sägs om massage i ryggen, fällbara säten (liggläge), större skärm, täcke & kudde, dricka ur fina glas och äta på porslins tallrik och sist men inte minst så gott om space. Fantastiskt härligt och man blir uppassad som en kung.
Vår absolut lättaste resa och Vi har verkligen njutit - jag vet att mina gråpäron hade gjort detsamma. Mamsen hade inte behövt stödstrumpor och papsen hade sprungit ur planet med mjuka höfter☺

Nu har vi knappa timman kvar i luften, sedan väntar en liten biltur samt två färjor innan vi är på Lanta och Sai Naam♡

Ps) jag har druckit starka drycker🙌, eller gjort ett försök i alla fall😂. I Finnair's lounge överraskade Freddan med lite mousserande, men efter två små klunkar, fick det sällskap till en avslagen cola😉. På planet provar jag igeeeen och denna gång med blue sky (blåbärslikör och champagne, det ser så gott ut och jag tar en testklunk, men urk vad det smakade skit🙊. Jag är och förblir ett hopplöst fall på alkohol-fronten - kaffe och cola är tant Ylva's favoriter👍👌 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...