3 dagar kvar och Julklappar...

Hej Fredag!

Sovmorgon till 06 och sedan väcks man av världens bästaste Börje☺
Han är så fjäskig och gosig, långt ifrån sin storebror Lilleman...
Freddan fick den äran att gå ut med pöjka, så kunde jag förbereda frukost. Känner mig lite bättre, men fortfarande ont i lederna och nacken, grrrrr

Idag är det min tur att köra till skolan och när jag är i skogen har jag glömt av Cajsa - jag blir nästan rädd för mig själv😨. Rörig, glömsk och så trött, det är mitt sanna jag för tillfället. Blir nog bra med ett par veckors semester och ledigt samt inga mornar där klockan ringer 04☺...Jag trivs så bra att gå upp och jobba morgon, men det har sitt pris också tyvärr.

Har inhandlat lite julklappar och annat smått och gott. Imorgon har Lilla sin Julshow med dansen och ska vara inne i stan vid 9 och sedan ska det tränas☺. Självaste Julshowen börjar vid 16 och det ser Vi fram emot...en hel dag med dans, vilken lycka♡

Freddan skulle egentligen jobbat sin sista dag innan semestern, men det blir nog jobb för han på måndag också. Freddan brinner för sitt jobb☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...