Utställning och övernattning...

Hej Lördag!

Upp i ottan igeeeen och nu börjar det slita på krafterna ordentligt (men det är ju så vansinnigt roligt). Känner fortfarande av min förkylning med onda leder och feber - och JAAAAA, jag vet att den bästa medicinen är vila och att jag ska lugna ner mig...

Idag var det Partille och utställning med Börje på programmet. Fick återigen väldigt fin kritik men tyvärr var den andra hanen struken och Börje fick stryka på foten när han gick mot bästa tiken. Blev HP och BIM☺
Nu känner jag mig nog färdig med inofficiell utställning och tänker nog våga mig på nationell/internationell...och det var sista gången han visades i valp 4-6 månader.
När jag kom hem, slängde jag mig i soffan helt utslagen och sov i dryga 2 h😴 och det var så skönt å välbehövligt.

Lilla har varit hos Klara hela dagen och nu är de här och Klara ska sova över☺. Imorgon ska F gå kurs för att bli funktionär på simtävlingar och Lilla åker med Klara hem. Jag har kurs med Lilleman på förmiddagen och sedan ska jag vila mig...

Nu blir det en mysig kväll i soffan framför tv'n☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...