Jobb, skola, dans och veckohandling...

Hej Onsdag!

Startade dagen med min å Börje's morgonpromenad och idag var det uppehåll☺
05.38 satte jag mig i bilen mot Tun för att fixa frukost till mina små gäster...det gillar jag mest med jobbet. Tända lite ljus och serva de små liven så mycket jag bara kan. Imorgon tänkte jag göra smoothie och lite annat smått och gott.

Skjutsar Lilla till disco-dansen och jag passar på att veckohandla - idag fick hundarna vila (förutom lite lek med Börje och "inkallningar med ryggen emot").
Efter maten så fixade vi iordning allt inför morgondagen och jag gick ut med hundarna - sedan tog Vi lite onsdags-mys-mitt-i-veckan, i form av kex, ostar och druvor
Jag behöver nämligen gå och lägga mig senast 22.30 för att orka...

Nattinatti 😴 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...