Grymt roligt...

Godkväll Söndag!

Klockan ringer 06.30 och idag är Lidköpings Brukshundklubb värd för Skaraborgs mästerskapet☺

Fint höstväder och agilitytävling, kan det bli bättre, tralalalala
Lilleman gör 2 kanonfina lopp och resultatet räcker till en 3:e plats i Skaraborgs mästerskapet (4:a i agilityloppet)...jag är helt överlycklig när det äntligen börjar släppa även vid tävling - vilken utveckling min bästaste Snorreberg har gjort under det senaste halvåret, tjabidabidoo. Ni fattar inte vilken enorm adrenalinkick och batteriladdning. Jag älskar verkligen all träning och tävling med mina pälsklingar och när man får utdelning är Lyckan total☺

Nu ska jag suga på karamellen en stund och sedan tagga om mig för morgondagens valpkurs med skit-Börje. Idag är lille plutten 6 mån (äntligen) och man kan börja kräva lite mer. #småvalparärbaragulligaatttittapåibland#

Ps) kolla in mina nya hund-tränings-byxor som jag inhandlade idag☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...