Uppe "före" tuppen...

Godmorgon Lördag!

06.00 ringde klockan och våran gladaste gris-Börje är med på noterna direkt☺(undrar om det kommer att hålla i sig)

Trött Lilla och Lilleman, men 06.25 sitter F och Lilla i bilen påväg till Alingsås och internationell simtävling. Jag har gjort den godaste matsäcken ever, för det är de värda♡
Jag skulle så gärna velat vara med dem, men denna helgen fick Vi köra tävling på var sitt håll. Jag ska klämma tummarna hårt och det är Lillas hittills största tävling ever - grym konkurrens och att få simma mot 3 år äldre tjejjor. Bara kul att få vara med och köra så gott det går☺
Skatten Du är grym💪🙌

Ute regnar det, men jag ska peppa bästaste Lilleman att kämpa ändå. Startar återigen först, buhuuu!
Mitt mål med dagens starter är; flyt och fart☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...