Min finaste Lilleman...

Godkväll Lördag!

Upp i ottan och lite agility tävling för omväxlings skull, tralalalala☺☺☺
Min förkylning känns (något) bättre, men laddar i förebyggande syfte med ipren...alla tidiga mornar sliter, men hundarna och agilityn får mig att må så bra - tävling och adrenalinkick är en underbar känsla och jag skulle med lätthet kunna tävla varje helg samtå hålla på med dessa fyrfotade pälsklingar på heltid.
Lilleman har idag åstadkommit 2 kanonlopp med fart från start till mål☺...oj vad Vi har utvecklats och Carro är grym, Thank you!
Nu har Vi klarat 2 nollade lopp inom maxtiden och det känns så kul - tjabidabidoo

Freddan har inhandlat en ny torktumlare till mig, Thank you♡
Lilla har lekt med Mollie och det är så skönt när de kan cykla fram och tillbaks utan att man behöver hänga i rutorna.

Imorgon är det (kanske) sovmorgon (beroende på Börje) och när hände det sist, tralalalala
Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...