Jobb, skola, simning och agility...

Hej Torsdag!

Veckans sista jobbdag och så trött imorse, men mycket hellre tidig morgon än att jobba kväll☺
Jag trivs jättebra på fritids och idag stekte/koka jag ägg till alla mina frukost gäster. Har skrivit en lång inköpslista och har planerat våra tisdagsbak ett par veckor framåt.

Hämtade Lilla och hann fixa lite hemma samt laga mat innan F och Lilla åkte på simträning. Jag åkte till klubben för möte inför vår tävling samt lite träning. Först lite träning/inkallning/lek med Börje - oj, vad det var skojsigt att springa över hela stora gräsplanen☺

Imorgon finns det att göra - städa, handla och förbereda en helg full med tävlingar. Lilla ska på internationell simtävling i Alingsås - första gången hon ska pröva 100 m lopp. Hon tävlar mot äldre tjejer, men gör så gott hon kan. En tuff första tävling för säsongen☺. Jag ska hålla tummarna hårt för bästaste skatten♡
Jag och hundarna åker till Tidaholm för två dagars agilitytävlingar - undrar hur jag kommer att klara mig utan Lilla♡

Imorgon blir det sovmorgon till 06.20, tralalalala
Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...