Mitt bästaste hopp-lopp ever...

Hej igen!

Alltså vilken Lilleman jag har☺. Idag har Vi äntligen satt vår första NOLLA i klass 2 hopplopp - loppet kändes dessutom så bra och det var många blindbyten. Och tro det eller ej, men jag fick beröm av världens bästa agility-master-Carro👍...Tack vare Carro's hjälp så gick det hela vägen denna gång och jag är så glaaaad. Både jag & Lilleman har utvecklats enormt sedan Vi har börjat hos Carro - bara så synd att jag inte började där med en gång.
#medbörjelärdetbliordningmedträningen#

Lillas läger - soppåse är packad och nu hoppas vi på fint läger väder☺
Cykeln är pumpad och redo för en tur med Lilla till Sjölunda.

Nu ska jag bara ta en dusch och sedan blir det tv'n en stund innan sängen kallar...
Förresten idag "släppte" jag gris-Börje "lös" på promenaden. Hög tid att dra åt snaran och öva inkallning, för nu är snart plutten 6 månader☺. Han har en sådan härlig energi och go i sig, som jag önskar ska hålla i sig. Springer i klet och lera som aldrig förr. Tänk att man kan få så olika hundar, eller så tänker jag annorlunda med hund nummer 2, tralalalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...