Jobb, skola, dans och klass möte...

Hej Tisdag kväll!

Idag har det inte funnits mycket tid över vill jag lova - därav dålig uppdatering☺

Startade dagen med en morgonpromenad  i regnet och jaaaaa Börje hatar regn lika mycket som Lilleman, alltså blir man förvånad, tralalalala
Och jösses vad han frös när vi kom tillbaka, trots vinterjackan. Han fick i alla fall ta på sig en tröja efter duschen. Lilleman går inte ut 04.20 utan väntar tills rastning 2 klockan 08.00☺

Jag blev lite sen iväg imorse men var ändå på plats 05.58, phuuu!
Idag bakade jag med barnen och jag måste säga att jag trivs riktigt bra på fritids☺. Så mysigt med frukosten på morgonen och på tisdagar ska jag just försöka få till lite bak. Idag gjorde mina vänner en äpple-socker-kaka i långpanna med vaniljsås till - mums vad gott det blev.

Hämtade Lilla direkt efter jobbet och sedan hämtade kvitterade vi ut Fojjen☆. Nej, någon Dacia blir det aldrig.
Vi har varit på föräldramöte och skjutsade Lilla till dansen innan. Hon prövade jazz ikväll, men njaaa, det går nog inte upp mot Disco. Hon får fundera på om hon vill fortsätta...mamsen var snäll och hämtade samt utfodrade, Tusen Tack!

Nattinatti 😴 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...