Jobb, skola, dans och hundträning...

Hej Tisdag!

Idag var det inte nådigt när klockan ringde 04.10, pust och snark - efter endast 3.5 h sömn (fick en härlig rethosta som jag hade nytta av i ett par timmar, grrrrr
Meeeeen, jag har härdat ut och sitter nu i bilen och väntar på att Lilla ska bli klar med sina danspass☺
Jag och Börje har varit ute på klubben (miljöträning för B och batteriladdning för Y)
När Vi kommer hem hoppas jag att Freddan har fixat något smarrigt att sätta tänderna i.

Igår hade Lilla en önskan om att åka till Åhléns efter skolan - hon fick nämligen presentkort där när hon fyllde år. Det märks verkligen att hon blir äldre - köper inte lika mycket "trams" och hade till och med sin mobil för att räkna ut med hjälp av miniräknaren. Då blev jag faktiskt lite stolt☺
Nu är det riktigt mysigt att gå i affärer tillsammans och hon gillar shopping och kläder precis lika mycket som jag...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...