Zzzzzzz...

Hej Fredag!

Jösses vad trötta alla är idag då☺

Var precis på språng ut för att träna med Börje men då blev han visst trött, tralalalala...känner mig så taggad och entusiastisk över att börja med lite framåt-sändande övningar (förberedelser inför kommande uppgifter till agilityn, så klart☺)
Jag bara längtar efter att han ska bli drygt 6 månader, så att man kan kan få börja lite meeeeera. Men nu ibörjan så blir det att få upp intresset för att kampa med allt, något som jag tyvärr inte gjorde med Cisco.

Lilla är bättre från sin allergi reaktion och fick följa med dem ut på sjön - härligt en dag som denna☺
Vi tog en promenad med pöjka och idag fick jag med mig F, som är beredskaps ledig...men nu ligger både han och Cisco utslagna i soffan.
Cisco ska få vara ifrån all träning fram tills vi åker på onsdag - det tar hårt på dem att tävla 3 dagar i sträck.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...