Hjulbalansering och fönsterputs...

Godkväll!

Äntligen kan man gå ut i garaget, utan att stå på näsan☺
Vi har gjort årets rensning och det var så mycket skit efter badrumsmöbeln...men nu känns det bra och ännu bättre när allt ligger i bra förvar på Kartåsen.

Efter frukosten for jag in med min bil för att kolla upp obalans som jag skrev tidigare - vet inte om det är en merit eller pinsamt när de de kan mitt namn, tralalalala. Känns som jag springer var och varannan vecka på verkstaden och de får med beröm väl godkänt av mig. Man blir alltid väl omhändertagen och de vill alltid hjälpa till☺...och när jag ringde igår, så kom även mannen i telefonen ihåg mig och min FOJ, herreguuuuud är bara förnamnet...
Och inga problem med att få en lånebil - så idag går Dagens Ros till Lidbil's  verkstad☺

Nu lite tv innan Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...