Vilken lång dag...

Hej igen!

Nu är vi tillbaka efter en låååååång tävlingskamrat och 3 körda lopp, med lite blandade resultat.
2:a agilityloppet passade nog mig och Cisco ganska bra med många fällor och förhoppningsvis många diskar, vad elak man är☺. Lite många onödiga missar och självklart tidsfel så kom vi iaf runt och vart 17 av 48...självklart inget att skryta med, men runt kom vi. I sista loppet som vart ett hopplopp, var också banan till vår favör - och här gör jag en sådan j***a blunder och diskar Lilleman genom att visa ett hinder åt fel håll...jag trodde att jag hade gjort ett nollat lopp!!! Fy faan vad jag blev ledsen på mig själv, grrrrrrrr...
Nu dusch och sedan god mat...sängen och tv'n☺

Kram från 2 tvåbenta och 2 fyrbenta♡

Kommentarer

  1. De ser helt slut ut. Hoppas det blir något gott i magen för er i kväll. Här har det varit en fin dag men kallt i skuggan. Jag har börjat att plocka kläder som ska med hem men i morgon börjar storstädet tur att Emil är här för han ska få skaka mattor. Ha en fortsatt bra helg. Här ska det tydligen regna i morgon, hoppas ni slipper det. Kram från mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Nu har Vi ätit och ligger med överjästa bukar☺. Tog buffén och lilla åt massor av fisk. Vi har haft en fin dag och armarna är lite lätt röda. Tyvärr, får vi inte samma väder imorgon men håller tummarna om jag får kört 2 lopp innan regnet kommer. Kram från oss!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...