Håller tummarna för fint väder...

Godmorgon Lördag!

Fick nästan tänka efter vilken dag det var - vecka och datum har jag knappt koll på eller förresten det har jag ju - lilla påminde mig igår ;"mamma, nu är det 8 dagar tills jag fyller☺"

Jag har redan varit ute med de små och nu ligger vi i sängen igen. Lilla märkte aldrig när vi gick ut och idag får hon äntligen sova lite längre. Två tidiga mornar tar på krafterna och igår sov hon nog 3 h med Börje-Bus brevid sig.
Tror att det blir lagom att vara där till 10 - tiden och sedan håller vi tummarna för att ovädrets ingång fördröjs och att vi hinner köra alla 3 loppen. Det är tufft för Lilleman att gå 3 lopp på en dag - han har ju inte någon egen drivkraft och vilja direkt. Men vi kämpar och jag ger aldrig upp Lilleman, även om det är som att jobba i värsta stormens motvind...en kines är en kines, men de har så enormt många andra kvalitéer och Börje verkar ha en helt annan drivkraft och vilja☺

Lilla har berättat om sina två drömmar och den ena är att ha 3 hundar och tävla agility med och den andra drömmen är att åka till Berlin i Tyskland.
Hon bara längtar efter att gå kurs och börja tävla med Lilleman..."mamma, det gör inget om jag blir diskad, för jag gillar Stisse ändå"
När det passar och finns en blåbärsklass (inga slalom eller kontakthinder), så ska Lilla♡ få köra☺

Nu hoppas Vi på ännu en fin och härlig agility dag... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...