Nöjd lägertjej och liten tjockis...

Godkväll!

Lilla har äntligen fått rida idag☺☺☺. Och tydligen hade de (som vågade) hoppat ett litet kryss. Wow, och jag frågade direkt; "tog du hindret i trav eller galopp?". Mamma; "jag tog hindret i mellanfart", det var något nytt må jag säga, hahaha...den ungen har alltid svar på tal, tralalalala

Fick nästan en chock när jag var hos veterinären - var ju ingen nyhet att Lilleman är för tjock med sina 7.2 kg. Men att Liten Börje-Bus skulle väga 4.6 kg, gulp...vägde om han 3 ggr så att vågen vervisade samma. Visste att han har gått upp eftersom hela hunden har blivit ett nummer större, men så mycket.
Han känns väldigt fin i hullet och stadig I kroppen - min bästaste finaste Börje☺

Lilleman var allt annat än redig hos veterinären...han var stel som en pinne och satt som en magnet i mitt knä. När veterinären bara skulle kolla i munnen, så vägrade han att öppna munnen, hahaha. Finns det någon baggigare bagge än våran bagge☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...