Bak, vulkan pizza och springrunda...

Godkväll!

Då var Lilla & Lilleman nattade (Lilla tyckte att det var för tidigt, men Lilleman var mer än nöjd☺)
F och jag kollar på Titanic och Liten ligger utslagen i soffan...det tar på krafterna att vara på resande fot, tralalalala

Vi tog en lugn förmiddag på hotellet innan vi drog oss hemåt igen...väl hemma sov nog Liten Börje i 3 h, helt utslagen lille plutten. Meeeeen jag kan med råge säga att han har sedan levt halv djävul med allt vad det innebär - som sagt, han är gullig när han sover, tralalalala

Lilla drog igång ett muffins - bak och fixar detta riktigt bra själv nu☺...jag vilade mig i solen innan molnen kom och F i soffan. Idag har vi verkligen stoppat och ätit massor - har (äntligen) prövat den omtalade vulkanpizzan som faktiskt var riktigt god och fick väl godkänt i betyg.

Jag ville ut på en springtur och F & A cyklade med. Kändes bra efter all mat och gottigottgott☺.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...