Agilityträning och springrunda...

Godkväll!

Lugn dag och kurering av lilla, som har feber nu på kvällen, men med en ipren så märks det knappt...

Jag har varit på klubben och tränat - åh yeeeeeees, idag satt slalomet som en smäck☺...så min teori om blött/upptrampat underlag stämde så fint, dumma Cisco.
Är tacksam över all hjälp (läs skäll) och tips man får av bästa agility-master-Carro. Har redan fått läxa "att varje dag" kampa med Börje☺
Hujedamej vad fel jag göööör all the time, grrrrr...men, plötsligt händer det och den dagen är varmt välkommen, tralalalala
Innan maten drog jag iväg på min springrunda, men idag kändes benen lite trötta - var ändå okej med 27 min på 5.2 km.
Nu ska Vi spela Bamse-Fia☺ 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...