Yeeeeeees, där satt den...

Äntligen en 0:a i hopploppet, dock (dessa jä..a) tidsfel på 4.11 men 19:e plats och Lilleman fick vara med på prisutdelningen☺

Agilityloppet gick väl sådär med en stillastående Lilleman vid andra hindret, som resulterade i två 5 felare och massor av tidsfel (gick annars helt ok) men ingen disk och 4 resultat hitintills☺

Nu klockan 19.49 sitter vi och inväntar vår sedvanliga hamburgare, cola och mjölk samt efterrätt.

Förresten så har jag fått ett jobb erbjudande, som jag har tänkt en massa på under dessa två dagar...tjänsten var tänkt som heltid, men som det ser ut idag, så orkar/hinner jag inte att jobba heltid...lillas aktiviteter, mina finaste hundar och allt där hemma måste också fixas. Att F's jobb går i första hand är en självklarhet och mitt jobb är bonus, så efter lite önskemål, så blev tjänsten min under höstterminen. Åh, vad glad jag blev och så tacksam över att bli tillfrågad. Så under hösten eller fram till jullovet, så kommer jag att jobba halvtid och två lediga dagar. Känns nästan för bra för att vara sant☺

Nu ska jag spela tre i rad med liten Morvel♡

Kommentarer

  1. Grattis Grattis!!!!
    Till både ditt nya jobb och till Ciscos placering, måste varit en riktig bra dag igår. Nu ska jag åka in till torget och köpa lite nya blommor till våra krukor. Ha en riktigt bra dag alla fyra!!!
    Kram Annbrith

    SvaraRadera
  2. Tack, det kändes så bra☺
    Ha en bra dag, kram från två släta och två håriga♡

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...