Blåst och lite sömn...

Godmorgon Tisdag!

Inatt har mina timmars sömn varit räknade på en hand, tralalalala
Och då syftar jag inte på liten Börje utan stor Cisco, som är dålig i magen. Det är inte första gången och nästan efter varje tävling, så är buken i uppror, stackars min Lilleman♡
Nu har han pillat i sig lite kokt ris, blandat med lite färskfoder, annars äter han inget. Bortskämd är bara förnamnet...

Lilla och hennes övernattnings-kompis har väl inte sovit allt för många timmar☺ och vid 7-snåret var sömnen avslutad, tralalalala
Nu har vi ätit frukost och jag ska strax åka ner med min bil för däck-balansering. Trodde allvarligt att ratten skulle ramla av på vägen till/hem från Kalmar. Och idag känner jag mig tacksam att inte behöva gå till jobbet, för hjärnan är inte påslagen☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...