Skrovlig röst...

Godkväll Måndag!

Då var veckans första dag avklarad och det var verkligen kul att träffa alla mina barn igen...dessvärre var inte rösten på min sida. Så nu hoppas jag på en bättring inför morgondagen:)

Snälla pappa-päron har lekt Taxi...Du anar inte vad Vi är tacksamma för all hjälp...vad skulle Vi göra utan dig♡

Kändes som alla njöt av dagens solstrålar och visst blir man lycklig över längre dagar. Idag fick Loose-man sin för årets första cykel-tränings-tur...och idag var han pigg efter en hel helgs vila. Nu ska här byggas muskler i bak-kärran, så han får fin spänst i hoppningen. Undrar bara om han tycker det samma, tralalalala

Har precis pratat med F och dagen har flytit på även för honom.
Nu sitter jag proppmätt efter 2 portioner av havregrynsgröt, som har landat i buken. Lilla valde mannagrynsgröt:) nu blir det lite lek för lilla och inget-speciellt för mig innan måndags tv'n börjar och Vi ligger nerbäddade...för inatt camperar jag och Morvel ihop...och Loose-man, herregud jag höll på att missa mister gilla-ligga-i-sängen, hahaha

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...