Simträning och läkerolkonsumtion...

Godkväll Onsdag!

Då ligger man nerbäddad sedan dryga kvarten och surfar lite nyheter...efter dagens läkerolkonsumtion så var jag lite orolig över magens reaktion, men so far so good:)
För att jag överhuvudtaget ska kunna ha lektioner efter 10-snåret, så måste jag ha en läkerol i käften heeela tiden...

Ikväll har lilla varit på simträning...kändes som en evighet sedan sist och idag fick sitta och titta på. Hoppas verkligen att jag kan simma nästa vecka.
Är förövrigt så nöjd över att ha klarat mig ifrån kakor, godis och socker i 4 dagar...för Er som känner mig väl, vet att detta är en sensation. Nu har jag med fincrisp och frukt till jobbet och vid fikat, då det alltid är något gotti-gott-gott, sätter jag en ögonbindel för ögona och tejpar igen truten, tralalalala

Godnatt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...