Lite dåligt samvete...

Godkväll Måndag!
 
Idag har jag varit hos bästa fissan och kapat av lite hår - så skönt att bara sitta och vila sig en timma:) Och denna gången fick lilla hoppa över...hon är inte lika glad över att gå dit längre och väntar bara på att håret ska "växa". Så nu har jag bokat tid innan Vi ska gå på Mellon och då lär luggen vara i ögonen, det kan jag lova.
 
Måndag och ny vecka, som jag startar med att "lata" mig en dag till och Lilleman fick ännu en vilodag. Kanske inte är hela världen, men det dåliga samvetet kom i kapp mig och imorgon är det agility-möte på klubben och då får han följa med, om han ber riktigt snällt:)
Jag tänker också att det kan vara skönt för Lilleman att få ett par dagar att inte göra något och förhoppningsvis sedan längta efter att jobba igen:) jag kan ju alltid hoppas och nu med ljusare kvällar så underlättar det en hel del.
 
F har varit i Skövde och jobbat, så bästa GULT-taxin har rattat lilla idag...Tackar så mycket! Nu ska Vi snart bädda ner oss och kolla på familjen Annorlunda...behöver lägga mig i tid, för imorgon ska jag vara på jobbet redan 07.30 - gäääsp! Kram...
 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...