Russin-fingrar och storsamlare...

Hej igeeeen!

Det tar hårt på Ylva att agera lektant, när ordinarie lekgubbe är utom räckhåll:) tycker själv att jag har lyckats någorlunda  och jag har fått full pott 5/5 av bedömaren själv, hahaha...och med tanke på fingrarnas status efter att ha varit i vattnet under 4.5 h så stämmer det nog.
Men nu till det roliga...om cirka 1 h och 20 min kommer våran bästaste lekgubbe, tjohoo...

Agnes kan numera tituleras namnet "Mini-Konrad-pantare" (några av Er kanske kommer ihåg gamle Konrad som gick på stan och letade tomburkar) på The Reef får man beställda drycker i plastglas och lämnas dessa tillbaks så belönas man med 5 DEK...vilket lilla har nappat på. Igår blev fångsten 70 DEK och idag 70 DEK...pengarna har dessvärre inte blivit långvariga, utan det har inhandlats lite smått och gott.

Ligger nu och funderar på vad jag ska spisa ikväll...igår var jag så duktig och fick bland annat i mig 0.75 liter cola. Kan dock tilläggas att det blev några kiss-toalett-besök därefter...

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...