Njuter av lugnet...

Godkväll Onsdag!

Har precis ätit en mycket god kycklingrätt, ja Ni läser rätt:) kan tillägga att det är första kycklingen Vi äter sedan Thai-resan...den sköter sig 'själv' i ugnen och badar i en sås, bestående av grädde, creme fraiche och samba oelek - lätt och smidigt.

Ikväll njuter jag (verkligen) av lugnet och inga aktiviteter...eftersom det är sjukstuga här hemma, så blir all träning lagd på is. Hoppades in i det längsta att lilla skulle klara 'veckan ut', men tyvärr inte. Som tur är, så jobbar även min sjuka man hemma denna vecka:)

Jag var även hemma i tid och drog med mig lilleman ut på en jogging-sväng. Känns underbart med längre dagar och idag fick pannlampan stanna hemma - ett steg i rätt riktning.

Nu ska jag bara hänga en tvätt och förbereda morgondagen innan det blir soffan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...