Ett med vinden...

Godnatt Onsdag!

Jösses vad dagarna går fort...hinner varken checka fejjan eller wordfeud numera, som om det nu är livsnödvändigt:)

Startade även denna morgon med en skön cykeltur ihop med bästa hårbollen. Det är lite trögt att gå upp, men känns väldigt bra när Vi är tillbaka:) och detta är för tillfället enda lösningen om jag ska hinna med jobb, hund och Morv-aktiviteter...kan också tillägga att Tack vare mina bästa päron, så går logistiken i hamn...får ju inte glömma att nämna min underbara man, som även har fått pröva livet på "skjutsa hit och dit"

Ikväll har Vi varit på simträning och jag var också (äntligen) delaktig...imorgon blir det mamsen som får den äran att köra lilla till dansen, för jag ska ha utvecklingssamtal. Och efter det ska jag handla lite mat och sen hem för att fixa kläder till fredagens Mellofest på skolan...glitter och glamour - guld och paljetter, var sjuttan ska jag hitta detta?!

På lördag ska Vi gå på "den riktiga" Mellon och det ser Vi framemot alla 3:)

Zzzzzzz, kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...