Nu vill jag ha...

min röst tillbaks, tack! Ingen bra kombo i detta yrke (heller:))

Och inte kändes min förkylning bättre, när jag och Snorris gick ut för kvälls-kissen och möts av snö igeeeen...VA, vilken skit, inte vad Vi vill ha nu. Vet ju att det kommer bakslag, men så typiskt nu när det hade torkat upp lite och min bil som var nytvättad - blir dagens tummen ner.

Lilla väntade uppe extra länge på F, men det får bli ett kärt återseende imorgon bitti ist..F får den äran att köra barnen imorgon och då behöver inte lilla gå upp så tidigt. 

Lilleman fick sig ett rejält cykelpass idag också och kom hem grå, blöt och sååå skitig...men efter en lång varm dusch förvandlades lilleman till en vit, fluffig och lukta-gott-Cisco:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...