Min tur...

Godmorgon Fredag!

Lite intressant och se hur länge kroppen orkar stå emot alla baciller som härjar...i skolan är det just nu en salig blandning mellan influensa, förkylning och maginfluensa. Och lägg därtill att både stor och liten här hemma hostar samt snorar...jag har klarat mig länge ändå, men vaknade i morse av svullen strupe och rinnande snok:(

Så idag får träningen stå åt sidan och jag ser istället fram emot en promenad med lilleman när jag slutar jobbet.

Lilla har (redan) packat sin väska, för på lördag ska hon sova över hos bästa A & R  - att hon väntar är bara förnamnet:)

Nä, nu ska jag ta "tag" i dagen och göra mig lite jobb-fredags-fin, tralalalala och sedan väntar en veckas ledigt sportlov.

Vi hörs lite senare - Happy fridag♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...