Skol-Mello-förberedelser...

Hallå alla och Torsdagkväll!

Blir lite dåligt uppdaterat, men ska försöka att göra en liten uppdatering av dagen...

Som fick rocka igång med en Snorre-cykeltur och därefter göra iordning frukostbrickor. Blev några minuter sen till jobbet idag, men var ändå klar med dagens planering. Just på torsdagar har jag en del planeringstid och idag fick jag "nästan" klart hela nästa veckas planering:) känns alltid skönt att ligga före min tid:)

Har haft två samtal och har även hunnit med veckohandling...och det känns bara så underbart att "slippa" handla en fredags eftermiddag. Och ikväll var nog hela Lidåkerpersonalen på Hjertberg samtidigt, hahaha

Imorgon får F ansvara över lillas klippning och det är första gången ever detta händer. Går nästan till historien:) jag blir hemma lite senare eftersom vi har samtal...

Nu har jag lagt fram morgondagens Mello-kläder...var så sugen på att ta Mona skinnbrallor (har förstått att detta är "inne" igen:)) men de passar nog bättre på riktiga Mellofesten...och jag behöver nog svälta lite innan om inte knappen ska fara ur, guuulp! Kan tillägga att de är drygt15 år på nacken, men så läckra...

Nu ska jag hänga tvätt, duscha och sen är det godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...