Simträning och fix inför nästa vecka...

Hej igen,

Nu är det fixat inför morgondagen och tvättkorgen är tom (händer inte ofta vill jag lova:)

Denna vecka blir det Guld-taxi som får den äran att köra en del:) F ska åka lite hit och dit, men Vi tar en dag i taget och för mig kommer det bli lite extra jobb ett par veckor framöver i form av utvecklingssamtal.

Agnes har varit på simträning och det gick riktigt bra - duktig Morvborv...jag gick redan upp vid halv sju i morse (rethosta) och efter 8 var jag och lilleman ute på cykelträning.
Jag har fått för mig att fixa lillemans träning innan jobbet...jag blir nog inte så poppis, men det känns skönt att ha det gjort, smart va?! Undrar när det ljusnar på morgonen? Behöver komma iväg senast 05.30...

Nu blir det soffan och tv'n en stund, godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...