En salig blandning och...

Ja, jag är inte (så) bitter...men inga lysande resultat att vara nöjd över direkt. Hur som, så känns det lite, eller rättare sagt mycket trist att vara tillbaks på ruta 1 igen...
Hade anmält Cisco till 2 rundor (2 agility och 2 hopp) och körde 3 rundor...första rundan var ok, dock en liten blockering på A-hindret som resulterade i 5 fel och han blev 4:e placerad. Andra rundan var dagens bästa men tyvärr en miss i slalom, som gav en 5 felare igen. Här slutade han 7:a och oplacerad. Men han känns så osäker emellanåt och stannar bara upp och fryser till is - inte bra och riktigt tråkigt...men när han 'går' då är han så duktig:)
Sista rundan var den sämsta (borde vart den bästa egentligen) med dåligt flyt och en osäker liten Snorreberg. Så jag strök mig i sista hoppklassen...

Imorgon 'hoppar' vi söndagsträningen och lilleman får följa med till stan och gå promenad, när lilla är på kalas. Skulle gärna vilja träna, meeen dels vill jag få en gladare lilleman igen och sedan orkar jag inte 'vräka' mig iväg tidigt en morgon till...

Nu kikar Vi på mellon och i dag är det 1 månad tills andra chansen kommer till stan - och Vi ska gå, tralalalala

Idag har lilla varit och lekt med en kompis och imorgon är det kalas...F ska gå en kurs med LGSS för bli en fullfjädrad tävlingsfunktionär.

Om någon är nyfiken på vad jag fick i paketet Victoria's-secret, så var det en riktigt god parfym, bodylotion, ljus och en liten parfym att ha i väskan ur serien Bombshell...luktar ljuvligt♡

Godnatt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...