Övernattningsgäst...

Godkväll!

Sitter och softar i soffan, mätt och belåten efter en massa tacos...ikväll har A och I valt maten och just denna dag har lilla längtat efter i flera dagar...att ha en övernattningsgäst är ju lite speciellt och jag kommer så väl ihåg när kusin-vitamin skulle sova över:)

Att gå milen i gummistövlar är förövrigt inget jag rekommenderar, även fast jag slapp flåsor...hann även tvätta bilen som var ordentligt skiten. Så imorgon blir det att köra försiktigt till agility träningen:)

Nästa lördag är det agilitytävling igen, så jag hoppas på lite bättre flyt under morgondagens träning...tävlingen nästa helg har internationell status, dock inte i klass 1 som jag och lilleman tävlar. Ekipage från både Norge och Danmark...


Kommentarer

  1. Glöm inte nästa lördag efter din tävling att vi bondlurkar skall äta en BLODIG biff, som skall bli både gott och trevligt.
    Med vänlig hälsning.Superveganen Sture.

    SvaraRadera
  2. Vi längtar också efter en riktigt god köttbit...ska boka bord för en skara bondlurkar:)

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du har bokat bord, ska bli kul att pröva att nytt ställe och få smaka på deras kött. Med vänlig hälsning fru bondlurk

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för att Ines fick vara hos er!!!
    Kram! / Terese

    SvaraRadera
  5. Inga problems...lilla har längtat hela veckan:)
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...