Jag stortrivs på mitt jobb...

Godkväll på Er!
 
Jag är så nöjd och glad över mitt jobb...går upp varje morgon och känner en längtan till jobbet och  alla duktiga elever. Får nypa mig i armen och tänka, vilken tur att jag (äntligen) gick med i vikariepoolen.
 
Efter jobbet blev det en joggingtur med bästa Lilleman och (peppar,peppar) så känns mina ben, knän och armar fortfarande helt ok. Bara känslan att kunna sträcka armarna rakt upp är obeskrivlig.
 
Nu till helgen är det årets sista agilitytävling och Snorreberg ska få gå 3 lopp. 1 agilitylopp och 2 hopplopp...jag hade också virrat till mig lite. Han har en pinne i agility och en pinne i hopp...har redan börjat spåna nästa års tävlingar och då blir det Kalmar under fyra dagar i början av juli...värmlandsrallyt var så himla kul - en massa hundfolk, fint väder, hotell och bara prata-tänka-umgås-med-Loose-dagar, hahahaha
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...