Nu är jag klar...

Godkväll eller godnatt!

Frågan är vilket jag ska välja...efter en bra dag på jobbet var det bara att stressa hem, lufta lilleman och sedan ner med lilla till dansen...nu slog vi två flugor i en smäll och veckohandlade på vägen hem. För alternativet att handla fredag eftermiddag är lika med dödens.

Ligger ju efter med l i t e saker här hemma också, så nuuuu är jag klar. Bytt i sängarna, strukit och nu satt mig för att kolla mina startnummer...och tro det eller ej...nationell status och Vi startar som nummer 1 i hopp, guuuulp. Jag höll faktiskt på att svälja tungan...och i agilityn har vi nummer 5. Känns bäl inte som det mest optimala att starta först.

Nu blir det duschen och zzzzz-sängen. Imorgon kväll är det bowling och matbit på Italia med hund-människor och efter tävlingen på lördag så ska vi och mina päron gå till Pitcher's...en helg i min smak:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...