Bryta ihop och komma igen...

Loose, min Loose-man ibland går inte allt enligt planerna...bara trist att sluta säsongen på sämsta sätt.

Dålig förare och inte en lilleman på topp. Agilityn var väl ok, med en 5-felare på sista slalom pinnen...7:a och 5 placerade. I första hopp klassen så gjorde jag en jä..a blunder som jag ångrar bittert nu, men vid banans gång var jag helt övertygad...hur som så gick han klockrent fram till näst sista hindret...och tyvärr fick jag en osäker liten Cisco. Slutade 11:a av 50.
I sista hopp klassen var banan lurig och många tekniska svängar, som kanske inte kändes optimalt med tanke på föregående klass.
Han började ok, men blev sedan osäker på mig och stannade upp...fick igång han 'lite' men med fel i slalom, så valde jag att diska oss och tog upp en godis ur fickan.

Känns så in i vassen tråkigt och trist, men jag ska ta mig en funderare och lura ut en bra lösning till min duktiga fighter...just nu så grämer det mig bara, varför gjorde jag denna dumma sväng...
Så nu bryter jag bara ihop ett ögonblick och kommer igeeeeeen med en supertaggad Loose-man.

Kommentarer

  1. Bara att bita ihop och köra igen. Kram H

    SvaraRadera
  2. Nu har jag bitit ihop ett par timmar och känner mig lite bättre till mods...kram tillbaks

    SvaraRadera
  3. Ja bryt ihop & kom igen :)) du e en fighter Ylva!!!! Ibland får man ha sämre dagar.... Ni fixar d till nästa gång!
    Kram! Terese

    SvaraRadera
  4. Det är levande varelse du har att göra med. Glöm inte det.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...