Årets utmaning och sträckbänken...

Godkväll!

Phu, nu är jag klar...eller klar och klar, iaf så jag klarar mig igenom morgondagen. Wow, vilken utmaning! Kul, spännande och lite småpirrigt, trodde aldrig att mitt liv kunde göra så tvära kast:) och nu får de små grå visa vad de går för...
Åkte hemifrån 07.19 och var hemma 15.55...var saknad av en liten Morv och galen Loose-man:)

Tog en promenad med lilleman och sedan fixa lite kvällsmat till mig och lilla...ja Ni läser rätt, det är tisdag och F 'fastar,svälter' kalla det vad Ni vill. Han ska tydligen bara äta 600 kalorier per dag två dagar i veckan, även kallat 5:2 metoden. Så nu ligger han halvt utsvulten med kurrande mage och brevid sitter jag med lite goda lantchips...och mina chips har nog aldrig smakat bättre:)

Nu blir det sista Snorrekissen, duschen och sedan sängen...
Kram & Godnatt!

Kommentarer

  1. Nämen va e nu detta..?! Ska F gå på diet.... Det låter trist! :) blir inga chips för honom då.., :))
    Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Jajamen och hans beslut:) inget för mig...och han tyckte att buken var lite 'rakare' imorgon...ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...