Ingen hemlis längre...

Godkväll!

Ligger nerbäddad och har en liten förhoppning om att hålla mig vaken till Bond-rullen drar igång...lite surf och wf och vips är uret 23.00, hahaha

Till och med telefonen orkar med en hel dag utan att laddas...jag hinner knappt surfa numera:)

Nu är det inget hysch-hysch utan jag får dela med mig av min lilla hemlis...jag har fått förlängt mitt vikariat terminen ut, tjohoo vad jag är glad...känns som en riktigt bra julklapp:)

Ikväll har jag bara suttit lite med planering och en viss liten Morv satt klistrad brevid mig...nyfiken till tänderna och så sugen på de uppgifter som jag har förberett till mina elever (åk 4). Så nu har jag lovat att hon ska få samma matte uppgifter, min lilla Morvborv.

Imorgon hoppas jag på simträning ihop med bästaste skatten...F ska till Gbg och bästa papsen får leka taxi. Tack, än en gång för all hjälp, du är guld värd♥

Kommentarer

  1. Jag vet.Jag är alltid värd GULD.
    /Taxin.

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad roligt! Skönt med en fast punkt och att veta var man ska vara. Det här får du satsa vidare på! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Marie! Jag stortrivs:) Hoppas allt är bra med Er, kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...