Om en månad...

sitter vi på flyget mot BKK och hur härligt ska inte det bli...börjar verkligen längta:)

Nu har jag avverkat 3v på mitt "lilla" vikariat och det är de absolut snabbaste veckorna ever - helt galet vad jag trivs, även fast det suger en enorm energi...och ikväll är jag själv i drygt 2h. Behöver jag nämna hur underbart skönt det ska bli. Kanske att det blir lite skolplanering och sedan förberedelser inför morgondagens agilitytävling.

Jag och Snorris har sprungit en sväng och han är friserad samt badad. Det sistnämda behöver nog upprepas imorgon kväll efter en dag i r-hus. Undra om hur mina leder gillar en heldag i ett ruggigt kallt r-hus:)

Nu ska jag fixa med kvällens middag, kram!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...