Jobb och Snorrepromenad...

Godkväll!

Fick bli tidig säng-gång ikväll...stensomnade i lillas säng när hon läste en bok:) får väl skylla på gårdagens sena kväll ist...

Har för övrigt varit en bra dag på jobbet och imorgon blir det en riktig långdag, från 07.40-17. Och sedan vidare till skattens skola och utvecklingssamtal.

Ska ta prover imorgon för att kolla mina onda och stela muskler/leder...har haft ont ett bra tag nu och förhoppningsvis kanske det blir bättre efter en kortison-kur (om det är någon inflammation)
Har liksom lite svårigheter med att springa med lilleman i agilityn...men med en liten värktablett så går det ganska ok. Jag skyller det mesta på zumban, för det var därefter allt bara blev sämre och sämre:(

Så fort jag kom hem från jobbet, så tog jag med mig min bästa hårboll på en promenad. . .

Nopp, nu säger  jag godnatt och sov så gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...