En mysig stund på en lång dag...

Godkväll!

Då var denna långa dag till ända...först jobb mellan 07.40-17.00, med ett litet undantag för provtagning:( har ätit de 'första' kortisontabletterna och kan det/ vågar man tro att det redan har gjort en viss verkan...för efter 4 h kan jag helt plötsligt lyfta armarna (igen) och ena knät värker inte lika mycket samt att det går att röra på handlederna:) går knappt att beskriva befrielsen...

17.00 träffade jag F och A för lillas utvecklingssamtal...och sedan satte vi oss på Milano för en liten matbit och jag var hungrig som en varg:)

En liten fråga; undra hur glada mina fötter/tår kände sig när de fick bli fria från en stövel som har suttit på i 11 h. Men frågan är om/när fotsvampen ska börja växa?!

Det var en mycket glad lilleman som mötte mig och självklart så fick han sin långpromenad...faktiskt lite mysigt med mörker och ficklampa...åh, tänk på lördag är det agilitytävling igen - längtar:)

Kram och godnatt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...