Jobb och simträning...

Godkväll!

Sitter i soffan med lite dåligt samvete...var dessvärre hungrig som en varg efter dagens simträning och har nu ätit på tok för mycket:) en rejäl meny från Mc fick följa med hem, följt av en godispåse och nu lite nacho-ost-bollar...usch, jag är bedrövlig och passar verkligen på när katten är borta, hahaha

Trött, ja kanske lite...min sängkompanjon sover redan och jag ska snart joina lilla skattelilatten...tror även liten hårboll tänker detsamma:)

Har varit en bra dag på jobbet och jag hinner knappt med, då tiden/dagarna bara rinner iväg...kan också dela med mig av min glädje till Er - att jag får vara kvar på samma vikariat fram till vecka 7...känns så himla kul för jag tycker så mycket om min fina klass.

Godnatt!:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...