YLVA 40 år...

Hipp, hipp Hurra på MIN dag...

Och jag känner mig inte en dag över 35!

Kommentarer

  1. Hurra, hurra, hurra, hurra.

    Stor grattiskram till min fina kusin.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!på din födelsedag. Det kortet är min stil ha en bra dag stora kramar från Pappsen.

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS!!!!!!!!
    En riktigt bra dag önskar vi på Backa
    Cisco Annbrith och Roland.

    SvaraRadera
  4. GRATTIS på din dag önskar Mamma,Sabina,Emil och Cajsa.Vi har försökt att komma fram på din och F,s telefon för att sjunga, men tyvärr ingen som svarar.Ha det jätte gott idag.

    SvaraRadera
  5. Hipp Hipp Hurra!!! Stort Grattis ;))
    Kramar Tess

    SvaraRadera
  6. Grattis på stora dagen! Kram Tobias Marie och Viktor

    SvaraRadera
  7. Grattis Ylva på den stora dagen.
    Önskar Tdc folket i Skövde

    SvaraRadera
  8. TACK alla:) har haft en superfin dag bestående av SOL, bad och m a t. . .

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...