Seeega och siesta...

Hej Onsdag!

Dvalan börjar infinna sig och F tar just nu lite siesta efter maten...jag sitter och surfar lite vid vår terass och lilla badar (som alltid:))

Ikväll är det Fun-kidz party mellan 18-20.30...vilket innebär att jag och F får äta 'själva'. Ska inte klaga för lilla är 'no problem', äter själv, leker och badar hela dagarna så vi har verkligen semester:) är hon sugen på något att äta, ja då går hon och vännen iväg och äter...
Meeeen tro nu inte att jag slipper tjata...vid insmörjning och tandborstning är det alltid gnissel- när ska det upphöra?!

Kramar från F.Y.A

Kommentarer

  1. Ni ser ut att ha det bra,vi har det jätte varmt och Ulf,Sture har börjat tröska vete som har låg vattenhalt.Ska köra hela kvällen för i morgon kan det komma regn.Ulf ska i så fall plöja så att det går att så raps där också.Jag ska titta till era blommor och ta in posten innan jag åker till Smögen,Sabina och båda barnen ska följa med har de tänkt.Emil har ju redan bokat innan.Vi ska äta mat innan vi åker så att pappsen får i sig lite.Ha det så gott och kram till er alla från ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...