Ena dagen avlöser den andra...

Godkväll!

Idag vet jag knappt vad jag har gjort - eller om jag gjort något nyttigt över huvudtaget.

En (väntad) förkylning har satt sig i leder, snok, hals och hjärna. Skyller på lilla och F som startade igång karusellen...F är ganska risig medan A börjar repa sig lite tycker jag.

Idag har det varit fotografering på skolan och efter skolan åkte vi till Helen och fixa luggen på lilla. Jag hade klipptid innan och det blev som vanligt en stor hög efter mig - såg ut som en vildvuxen toffsvipa.

Annars är min arbets-syssla (för tillfället) att laga mat och idag blev det fisksoppa. Tycker det är ganska kul att laga mat, men det gäller bara att ha en plan...blir lätt idétorka och same, same:)

Blev heller ingen promenad med min bäste gåkompis idag, då orken var som bortblåst. Bara hoppas på en bättring till på lördag...nu blir det sängen och kurering av en trött kröpp:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...