En softardag 'on the beach'...

Godkväll!

En skön dag på stranden samt en massa bad i havet, ja så har vår dag sett ut...nu är vi duschade och har ikväll bokat bord på Los Bandidos - en mexikansk restaurang där man tydligen får både hatt och pickadoll:) populär ska den iaf vara. Återkommer med betyg efter vårt besök.

Agnes leker thaimassör med F's fötter och det kostar endast 1 euro.
Idag fick vi för oss att hämta take away från Pizza Hut...och turen infann sig hos mig att gå och hämta lalalala. Med raska steg gick jag 500m i 38 gradig värme, vänta 25 min på maten och sedan raskt tillbaka. Undra vem som ska få gå nästa gång?!
F kunde tyvärr inte gå, på grund av hans infanterield i de undre regionerna:)

Kommentarer

  1. Grattis att du vann.Här har det varit en någorlunda dag,rapsen är avtröskad och de fortsätter nu i vetet så det blir sen mat och jag har turen att få laga den,kul,kul.I morgon ska det åter bli en fin dag enligt väderkartan så då får de köra igen och turen står mig bi med maten då också troligtvis.Har idag tittat till blommorna hos er och de är fortfarande vid liv samt tagit in posten.Jag har fyndat tre orkideer på torget idag efter att ha tagit långlunch allt till ett pris av 120 kr.Hoppas att ni får en trevlig kväll,kram från ASD

    SvaraRadera
  2. Pratade med papsen en stund i förmiddags. Ringde även AB och hörde hur det var med 2-åringen:)

    Vi håller tummarna för bra tröskväder imorgon och framöver.

    Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...