Tack vare min..

händiga man så har Ni den äran att få följa med oss på våra resor:)
Hade inte F lagt ner sin själ i allt vad internet heter och kostar, så hade det garanterat inte blivit många inlägg...meeen som tur är så gör han detta för mig och jag delar sedan vidare  till Er.

Så nu hoppas jag på en almosa för mina internetutgifter och nästkommande resa, hahaha

Hörde av bästa mamsen att vädret var lite 'up side down' och jag lovar att vi suger i oss varje solstråle...skinntröjan kokar och lyser med en fin grisskär nyans:)

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Ja här känns d som hösten kommer.... Kallt och löven faller.., brrr.. Inte kul, passa på att njuta ordentligt!!! Tack snälla Fredrik för att du fixar så bra så vi kan läsa denna roliga blogg ;)) du e duktig du! Ja på måndag e d skola för tjejerna här- känns som d är dax för lite rutiner i vardagen igen! Är inne på min 2:a jobbvecka nu.....
    Vi saknar er massor!!!!!!
    Kram Terese

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!

    Och om 1v börjar Agnes:) när skolan väl har börjat kommer veckorna rusa iväg och vips sitter Ni på planet mot detta underbara land...

    Kramelikramen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...