Mitt nya liv som 40-åring...

Godmorgon Lördag!

Tänk att Vi snart har varit här i en vecka...en vecka går på tok för snabbt och vilken tur att vi har en vecka kvar - i älskade Agia Napa:) Vi trivs verkligen i Cypern och det känns som ett måste att hälsa på en gång per år...

Jag har börjat smälta in mig som en 40-åring, även om jag inte ser ut som en, hahaha. Steg upp 7.30 och traskade ner till gymmet för att köra 1h och det var lika kul idag också:)

Agnes kollar på en film, F badar och jag ska snart joina den sistnämnda. Meeeen först den obligatoriska insmörjningen:)

Kram F.Y.A

Kommentarer

  1. Låter ju fint! :) skönt att ha en vecka till.... Idag e d lite sol och moln.. Vi hoppas att d inte blir något regn då Ines ska ha poolparty hör i em med tjejerna i klassen!! :)) såg ni om d blev några Lidköpings gäster som anlände till ert hotell igår? ... Hehehe
    Ha d fortsatt gott!
    Kram Tess
    Ps. Kanske blir så att du hänger med till O2 oxå!? :)) Ds

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Hoppas Ines fick ett trevligt poolparty:) Japp, nu har de anlänt...

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...