Värme - blåst - regn...

Hej Lördag!

Svisch vad fort denna dag gick...måste bara tänka om jag har gjort något mer än bara vilat mig i soffan.
Jo, men det har jag:) kickade igång dagen med ett pass på CT och efter frukosten for jag till stan. Hoppades på några fynd till F, men fick tyvärr bottennapp. Köpte iaf 2 par nya shorts som ska provas när han är ren:) han och bäste kompanjonen förbereder inför resandet av vår friggebod.

Efter lunchen tog jag med mig lilleman på en runda och hann precis tillbaks innan regnskuren. Nu har jag vilat mig och ska hoppa in i duschen...ikväll ska jag nämligen göra mig vacker inför kvällens måltid:) och jag ska självklart bjuda er på en rad bilder från denna måltid...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...